21 Ιουνίου 2011

Λίνα-Βασίλης, γάμος στη Θεσσαλονίκη, 19 Ιουνίου 2011

Ήταν μεγάλη μου τιμή που ο Βασίλης και η Λίνα μου ανέθεσαν την φωτογράφηση του γάμου τους. Ελπίζω να ανταποκρίθηκα σε αυτό που μου ζήτησαν να κάνω... Ο γάμος έγινε με κάθε επισημότητα και κατάνυξη στον Ιερό Ναό της Κοιμήσεως Θεοτόκου στις Σαράντα Εκκλησιές Θεσσααλονίκης. Το μυστήριο ετέλεσαν και ευλόγησαν...
ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ.κ. Άνθιμος και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά Ιωάννης. Πολλοί φίλοι των δύο οικογενειών ετίμησαν με την παρουσία τους το νέο αυτό ζευγάρι και διασκέδασαν μαζί τους στη συνέχεια έως τις πρωϊνές ώρες στο Onera.
Λίνα-Βασίλη, Να ζήσετε!!!


Ιδού και το σχετικό photobook...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εύγε στον φωτογράφο, υπέροχες οι φωτογραφίες :) Και πολύ γρήγορα μας δίνετε τη δυνατότητα να τις απολαύσουμε!

Άννα Κ.

Ανώνυμος είπε...

εξαιρετικές φωτό. Με συναίσθημα, αισθητική, μέτρο και ποίηση. Θα ξαναπαντρευόμουν μόνο και μόνο για να έχω παρόμοια κάδρα. Συγχαρητήρια σε όλους
D.P.

Κώστας Αργύρης είπε...

Άννα Κ. ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε η "ματιά" μου. | D.P. αποφάσισέ το και θα γεμίσεις τους τοίχους σου με "κάδρα"... Ευχαριστώ!